Jag har lurat mig själv så många gånger nu, jag trodde kärlek som din var lätt att fånga nu






Blått, blått, blått... Något blått, något lånat, något gammalt, något nytt. Vad roligt, jag har faktiskt på mig allt det. Tröjan är gammal, allt är blått, halsbandet lånat, strumpbyxorna är relativt nya. Fast jag ska inte gifta mig direkt.
Men det roar mig att ha samma färg på allt. Blue as the ocean, blue as the sky, blue as the thoughts in my mind. Om man vill så rimmar det. Om man vill.

Stickad tröja- Gina Tricot, Strumpbyxor- H&M, Skor- Converse, Halsband- Mammas

Fysikprov check, kändes bra. Mattenationella imorgon, känns mindre bra. Men just nu har jag ont i huvudet och vill bara äta onyttiga mackor tills jag storknar så matteboken får vänta. Så får det bli.

Rubriklåt: En vän med en bil- Håkan Hellström (är inne i en Håkan-fas. Det har jag varit ganska länge nu, men så är han ju så osvikligt underbart bra också.)

Leave a comment
By: amanda

det är perfekt att vara i en håkan-fas när man hälsar på mig. jag lever i en håkan-fas :)

(fast det är väl knappast en fas när den inte går över?)

2011-05-04 @ 21:36:00
URL: http://aal.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0