Jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat



Parkbild från nu i eftermiddags från Gretas mobil. Mobilbilder är alltid lika trevligt. Sitter på en lame mattelektion och hänger inte riktigt med i genomgången, fast jag får väl skylla mig själv som bloggar samtidigt. Hur som helst, om en halvtimme slutar vi, vilket innebär more chillin' in the park tillsammans med Jessica och en gitarr. Vi har en låt att skriva. Deadlines är värdelöst.

En annan episk bild jag fann på Gretas mobil (tvekar dock på att hon är fotografen):


Rubriklåt (vet inte vad jag tycker om den här låten... Den är ju som dålig men ändå skön fast värdelös men hjärnklister fast bra men radioplåga typ. ):
Jag kommer- Veronica Maggio

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0