Jag viskar in i kudden, vad var meningen med det här?




Creepy. Vi hade teateruppvisning idag, därav den dramatiska men ganska fräna sminkningen/håruppsättningen. Det tog mig ca 20 minuter att med kam trassla ut hårtovorna som blev utav all hårspray. Plus dusch. Crazy indeed.

Kvällen har spenderats hos Greta på en fin födelsedagsfest, Greta och Siri har ju som jag kanske nämnt fyllt år ganska nyss. Vi tog en hel massa fina bilder, dock inte med min kamera så det lär ju få vänta tills på måndag innan jag har dom på min dator. Alla var enormt fina kan jag dock lova.

P.S: Tydligt sommartecken, det spelas brännboll/fotboll/fylleboll på min baksida ett på natten av skumma människor som inte bor här. Händer varje år.

Rubriklåt (Från en av de grymmare plattor jag vet. Sverige leverar säger jag bara.):
När du dör- Säkert!

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0