So I try to put all this behind us, just know that my arms are wide open





Brr, jag fryser. Det må se varmt ut, men idag har vi hunnit med alla sorters väder. Och just nu är det blåsväder kan jag lova. Sitter och funderar på om det nånsin blir middag i det här huset eller om man måste ta tag i det själv om det ska bli gjort. Hungriig. Idag har jag på mig shortsen jag fann på Kupan förra veckan, dom är galet sköna! Insåg att klockan jag hade på mig idag inte fungerar... Kändes ju värdelöst.

Shorts- Second hand/Kupan- T-shirt- H&M, Sjal- Second hand/Ärvd av gammelmormor

Rubriklåt (älskar att pausa mitt i OTH, googla på textraden i sången som lät bra och sedan, poff, har man adderat en ny bra låt till spellistan):
This boy- James Morrison 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0