I want you to notice when I'm not around

Sjunger. De säger att jag sjunger jämt, det kanske stämmer. Ständig ström av ljud som forsas ut mellan läpparna, utan kontroll. Idag har låten Creep kastats runt i luften, höga toner och trummande mellanspel. Två versioner blir en vacklande röra av toner.
Jag fotade en fjäril i somras. Den ville aldrig sitta still, flög runt, runt och satte sig överallt samtidigt. Jag krälade efter i gräset så tyst jag kunde. Solen lös på mina bara fötter och gröna strån stack mig i ögonen. Varför är det så mörkt?
.
Rubriklåt (Alltså, orginalet är Radiohead. Men jag föredrar den akustiska. Timos version är dock den som sätter sig på hjärnbarken titt som tätt, och båda är fina. Skrik ut det. ):
Creep-Radiohead/ Timo Räisänen

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0