In the morning I'll be with you, but it will be a different kind

Aa. En kopp. HERREGUD NU HAR JAG BLOGGAT MED VARENDA BILD SOM FINNS I ARKIVET. I helgen ska jag faktiskt till obygden. Då ska jag fota som aldrig förr eftersom mitt sociala liv ändå kommer gå i stöpet. Fast familjemys är väl också trevligt. Ja, det är det. Synd bara att helgerna är så korta. SÅHÄR korta, är dom.
.
Ibland gör jag saker utan att jag tänker på det. Nyss satt jag uppenbarligen och sjöng lite för högt i ett väldigt tyst klassrum. Hm. Jag tror att jag tappat greppet om världen, flyger enkelt ut genom fönstret nu. Ska stänga av allt och bli hög på snön som aldrig kommer. Hitta på en identitet, lura allt och alla. Jag vet hur sannings-blänket ser ut, så jag ska tvätta bort mitt. Låt spelet börja.
.
Rubriklåt (När ingenting annat fungerar.):
Skinny love- Bon Iver

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0