Som en lucka i mitt sinne, känslor som jag har stängt inne

Gosh, internet här är inte snabbt. Alls. Så tyvärr får den fina filmen jag satte ihop från disneyland idag vänta med att publiceras!
Hur som helst, kan jag glatt meddela att jag och min kära vän Greta nu befinner oss på ett otroligt gulligt hotellrum i närheten av Disneyland, där vi spenderat hela dagen. JA, mina fötter är trasiga, men efter en god middagsbuffé (älska mat osv) är livet på topp. Vädret är typ som den sämre sidan av svensk sommar. Något bättre än hemma i Umeå, alltså. Och imorgon blir det sol! Då ska även kameran få hänga med. *yey* Tänker ni.
Iphonen tog en fin bild på denna ledsna figur:
Rubriklåt (Nostalgi. Det är sånt här skit, och disney-klassiker, som spelas på repeat i vårt hotellrum just nu.):
(Du är så) Yeah yeah wow wow- Martin Svensson

Leave a comment
By: amanda

älska mat osv!

och såå himla söt figur :)

njut nu, är bara lagom avundsjuk...

(om det inte vore för att jag var i barcelona förra helgen hade jag nog varit på gränsen till döende ;))

2011-11-03 @ 23:29:37
URL: http://aal.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0