This city breathes the plague of loving things more than their creators


"Spegel, spegel på väggen där... "
.
Fredag. Äntligen. Jag måste sluta se vardagen som en nedräkning. Det finns fina vardagsting också. Massor, faktiskt. Men någon sa att det är okej att klaga på internet, det är vad det är till för. Så varför inte?
.
Ibland får jag för mig att jag ska fråga vad det är för folk som läser min blogg egentligen. För det är ju uppenbarligen en del som gör det. Statistiken viskar det i örat. Men något avhåller mig från att fråga. Kanske är jag rädd att inte få något svar. Fast ni vet ju hur jag är (eller gör ni det?), obotligt nyfiken. Hm.
.
Rubriklåt (Det blir aldrig dåligt.):
Hold on to what you believe- Mumford & Sons

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0