What do you got when you got nothing to give?

Alltså. Bildbristen är total. Fann det här klippet av en liten slump när jag av någon anledning klickade runt lite på Youtube. Det är något jag sällan gör, insåg jag sedan. Hur som helst, såg filmen Förortsungar igår (min lillebror undrade med allvarlig blick varför jag ser så mycket barnfilm) och den är ganska underbar. Gustaf Skarsgård är också ganska så underbar. Därav det här charmiga klippet (vågar inte se på det nu för jag minns att det var kul igår och då var jag ganska virrig och trött så ingen vet om det faktiskt är roligt nu).
.
Dagen har varit: Ganska ovärd. Gick upp, åkte till skolan, insåg att ingen nia ville besöka vårt program, därav ingen rundvandring utan istället en halv engelskalektion. Sträckte ut benen och insåg att vi slutade. Frågade mig varför jag överhuvudtaget vaknat. Åt lunch. Dröjde mig kvar för ett möte på skolan. Fann två trevliga personer på musikaffär, från Francee och Australiaa. Blev fascinerad, pratade engelska. Fastnade på station. Sitter här än. Med trevliga om än lite trötta typer. Snart ännu ett möte. Bio ikväll. Som sagt. Ganska ovärd dag, so far. Funderar fortfarande lite på varför jag gick upp. Mitt hår är kaos. Nu vet ni.
.
Rubriklåt (Bra. Som vanligt. Lyssnar bara på sånt här just nu. Det är mörkret.) :
Ashes-Taylor Bates

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0