A heart like yours in a time like this

Red Riding hood. Så känner jag mig i den här underbara ponchon som jag fann i Kina. Kina har sina fördelar. Precis som solen, och det faktum att Deportees släppt en nya skiva, och den där finfina detaljen att jag är ledig imorgon. Och sen en till bra grej med livet just nu! Jag bidrog till en tävling häromdagen, Klicka här, och tror ni inte jag kammar hem det! Jojomensan. Så imorgon hittar ni mig i Up2-gallerian hela dagen, stylad och fotad ska jag minsann bli. Spännande!

Poncho-Kina (affären hette...Honey's), Shorts-Kina (ja, jag shoppade en del...), strumpor-Julklapp, Tröja-H&M, Kängor-DNA (tror jag!)
Rubriklåt (Lyssna, lyssna, lyssna på deras rykande färska skiva på spotify NU!):
A heart like yours in a time like this- Deportees

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0