As far as being young and wild I am up for whatever

Nattbloggning. Istället för opassande webcambilder på mitt osminkade "01.22"-ansikte i blått skärmljus får ni en bild på min drömfångare. Jag har en vän som är rädd för drömfångare på grund av någon film. Jag tänker aldrig se den filmen, jag tycker nämligen om denna väggprydnad. Den är köpt i Frankrike, på en charmig liten butik på en kullerstensgata. Ibland saknar jag Banyouls, hur nu det än stavas (Nu går min Frankrikeälskande mor i taket, hon tycker nämligen innerst inne att vi borde åka dit varje år. Eller typ bo där.).
Är egentligen småtrött men samtidigt saknar jag att stanna uppe sent på nätterna, bara för att jag vet att jag är ledig dagen därpå. Jag brukade spendera alla lediga nätter vaken i min ensamhet och se solen gå upp. Vad hände med det? JAG FICK ETT FULLSPÄCKAT LIV. Fast det är också underbart. Har ett megaplanerat höstlov att se fram emot, känns fantastiskt.
Rubriklåt (Cyklar i svarta natten med andedräkten som ett moln runt huvudet. Det är Johnossi, det.):
Bobby-Jonhnossi

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0