But everything looks perfect from far away, 'Come down now', but we'll stay

¨
Fredag, fredag, fredag. Underbart. Gårdagen var helt magisk, tänkte passa på att tacka alla, släkt som vänner, för fina presenter, gratulationer och uppvakningar!
Särskilt roande var det ju när jag senare på kvällen, efter att ha klämt i mig avsevärt många chokladtårtebitar (kan inte fatta att jag inte fotade denna skapelse, den var amazing!), ser 1000 sms på min mobil som lyder typ "Gå ut på balkongen, kvinna!". Jag gör som det står och får en smärre chock när en liten, grön figur sitter och kurar därute, fräsandes "Jag har suttit här i en halvtimme, LET ME IN!". Och nej, det var inte Gollum. Det var min älskade Rebecka, som kom med fruktsallad och fint sällskap. Härlig avslutning på kvällen kan jag lova!
P.S Ja, jag älskar mina nya Urban Ears och numera gröna Iphone!
Rubriklåt (Félice visade mig denna, underbar om ni frågar mig!):
Such Great Heights- Iron and wine

Leave a comment
By: greta

Tjoho, ikväll får du ännu mer presenter!

Jag är taggad till tusen iallafall!

2011-10-07 @ 14:41:42
URL: http://galenheter.blogg.se/
By: celina

Alltså Emma du får så feta poäng av mig för att du 1) har en Iphone, välkommen till klubben! och 2) lyssnar på Iron and Wine, så underbara men ingen har hittills ens känt till det namnet!

2011-10-07 @ 23:00:31
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0