I never saw the morning 'til I stayed up all night

Morning. Onsdag. Onsdagar har alltid varit ett smärre hatobjekt i min värld. Vet inte om det beror på att det ALLTID ÄR SÅ MÅNGA LEKTIONER PÅ ONSDAGAR eller vad det nu är. What's up with that, liksom? Hur som helst, jag håller humöret uppe genom att tänka på att morgondagen är en alldeles särskilt speciell och fin Torsdag. Nämligen min freaking födelsedag! Ålder spelar ingen roll osv, osv, men födelsedagar är festliga. Taggad som en femåring.





Bilder från förra torsdagen då fyra tjejer tog en kvällsbuss till en femte födelsedagstjej. En tårta, kalashattar, paket och sång utanför dörren. Otroligt mysig kväll!

Rubriklåt (Min alltid lika klockrena musikkälla som gav mig blodad tand på lite äldre, jazzigare musik):
San Diego Serenade- Tom Waits


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0