I try to sort things out, read numbers in lines, But when I try to explain it all sounds insane




Solen lyser på datorskärmen, ser ingenting. Här inne kan man tro att det är varmt, men oktoberkylan har satt klorna i marken och frosten syntes klart på gräset imorse. När jag var liten trodde jag att det där vita var snö. Minns besvikelsen när jag insåg att det inte var så.

Ja, jag pratar om vädret. Vad ska jag annars prata om? Att mitt rum är nystädat? Att jag har lunchrast och är allt för medveten om att den här dagen inte tar slut förrän 20 i 4? ÅH NU VET JAG. Den 8:onde december ska jag se Veronica Maggio. Älska livemusik. Faasen vad bra det kommer bli!

Rubriklåt (Merci till Karin som tipsade om detta magiska band, älska Markus Krunegård och allt han tar sig för!):
Stay tuned to my love- Laakso


Leave a comment
By: Emma

Åh juste! och pappa gjorde popcorn till oss! Det får vi ju göra om igen!! TJejkväll hos mig! Och så måste vi ju göra våran Exceptionella kladdkaka med ahlgrens bilar i!

2011-10-03 @ 17:35:00
URL: http://emmasimagination.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0