Ser hela stan sjunka, som titanic med alla ljusen tända

Meddelande till min kära mor (som jag vet läser min blogg då och då): Om du nu nödvändigtvis måste roa dig med att läsa din dotters blogg, AV ALLA BLOGGAR SOM FINNS I VÄRLDEN, gör det då i tystnad utan att fråga nyfiket om varenda litet kryptiskt ord. Tack så mycket.
Omotiverad bild på mina ben. Vissa människor påstår (jag förstår ingenting) att de är böjda åt konstiga vinklar. Pyttsan, säger jag bara.
Pysselkväll på teatern. Grease-soundtracks, skvaller och höstmörker. En måndag bland 1000 andra, och på andra sidan fönstret badar dom i gult sken.
Rubriklåt (Blundar och känner trängslen från en konsert i tidiga April. Den mannen är ett underverk.):
Shelly- Håkan Hellström

Leave a comment
By: Celina

Haha så gör min mamma också!! HELA TIDEN. Mammor alltså. Nyfikna i en mammastrut.

2011-10-17 @ 23:28:02
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0