What happened to feeling cheap radiosongs?

Omotiverad bild på löv. Egentligen är det magiskt tråkigt att fota döda objekt. Livar upp med lite låttext på hörnet. Matt Nathanson, om någon skulle undra, bär ansvaret för den textraden. Eller vad vet jag, han kanske inte alls skrev det själv. Kanske inte alls är någon poet utan bara ett offer för någon ond storproducent som lagt beslag på en duktig musiker. Jag spårar. Det blir roligare då, brukade någon svara.
Återgår (som om jag faktiskt bara tog ett avbrott, trots att sanningen är att jag inte ens har börjat) till min kära svenskabok. Tur för Jonas Hassen Khemiri att han verkar vara en sån mysig person, annars skulle jag sända ut personliga små hatstrålar till honom just nu. Det tar tid att läsa en bok på svenska som är uppochner.
Rubriklåt (Man får ha samma rubriklåt flera gånger. För det är jag som sätter upp reglerna.):
Bulletproof weeks- Matt Nathanson

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0