And suddenly everything is right

Update:
JAG FANN DEN!! Efter att ha letat en extra gång på både möjliga ställen (som under bordet) och mindre möjliga ställen (som i micron) kollade jag tillslut för 39311 gången på skohyllan. Där var den inte, men UNDER skohyllan, halvt gömd i en sko, stack den upp. I en brunsvart sko dessutom, kamouflerad och bra. Kan inte för mitt liv förstå vad den gjorde där, men lycklig är jag!
Rubriklåt (En av mina glad-låtar. Vill bara studsa omkring lite när jag hör denna sång. Och när jag hittar min börs.):
New shoes- Paolo Nutini

Leave a comment
By: Jessica

Hahah, du är då för söt<3

2011-09-08 @ 19:14:56
By: DET SPELAR INGEN ROLL VAD DU HETER, JAG SER DEN DU ÄR

Dina ord är fina ord. Därför får dom vara med.

Jag lyssnar på Paolo just nu, Candy. Äter godis. Så djup är jag.

Kommer vara tomt nästa vecka! Väldans jättetomt. Jag ska sjunga (gorma) To The Sea i korridorerna och bara vara allmänt sådär. Tomt.

2011-09-09 @ 17:58:30
URL: http://thisispatrick.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0