Don't underestimate the things that I will do







Höstsolen är vacker på min balkong. Även fast balkongen i sig har en helt ologiskt smal design som gör att ingen människa skulle göra något annat än att hänga tvätt på den, hur lång den än må vara.

Idag var det den officiella "Huvudbonadens dag" på Midgård. Det var charmigt att se hur faktiskt nästan hela skolan bar hattar av alla dess slag. Det var höga hattar, låga hattar, fula hattar, färgglada hattar, hattar med öron, mössor med tofs, svamphattar... You name it. Sen att självaste temadagens enda ljuspunkt var att jag äntligen fick min skoldator är en annan historia. Föreläsningar är överskattat.

Skjorta/blus- VILA, Hatt- H&M, Jeans- Cheap monday

Rubriklåt (Alltså, efter gårdagens idolshow är det inte konstigt att denna låt fortfarande sitter som klister på hjärnan):
Rolling in the deep- Adele


Leave a comment
By: Jessica

Du är så vacker min älskade! Jag saknar även dig som sjutton<3

2011-09-21 @ 20:59:31



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0