En dag kommer du krossas

Ett till fint klotter (gatukoonst) som jag fann på bron igår. Nu har säkert Félice också fotat detta, but whatever liksom. Jag ska också börja skriva fräsiga saker lite härvarstans i Umeå som folk kan fota bäst dom vill och förundras lite över. Kanske tänka en tanke att "Wow, det var ju ballt" och få dom att stanna upp en stund i livet bara. Jag gillar att påverka människor (det lät ju inte alls bra, liksom Obs, jag är ingen Hitler) och få de att fundera. Gillar att sitta för mig själv sedan och hitta på scenarior om folk som plockar upp den där lappen med en dikt, eller hittar de där orden under bordet och blir berörda på något vis.
Rubriklåt (Vackert hjärnklister):
Flyg du lilla fjäril- Håkan Hellström

Leave a comment
By: Anonym

Den där lyckades jag knäppa in i fredags faktiskt! Hahaha. Älskar hur våra hjärnor verkar följa samma spår.

Trötta Göta älv, rinn långsamt.

2011-09-06 @ 18:49:14
URL: http://thisispatrick.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0