I know it will be alright







Tanken på att klockan bara är en vanlig söndageftermiddag med den vanliga söndagsångesten hemma känns helt absurd. Man ställer om sig fort. Morgonrock och turban, trött i fötterna och huvud som dunkar. Den sköna "duscha-av-mig-flygplanslukt-och-annan-skit-duschen" är avklarad precis som en sen middag vid floden. En lillebror i jättesängen bredvid mig och en fullspäckad morgondag på andra sidan hemmaplan som väntar. Alltså, nu när ni som bäst käkar fika och tränar och deppar över att Umeå är söndagsstängt så går jag och lägger mig. Livet är allt bra mysko.

Rubriklåt (Ibland kommer man bara inte på en låt. Tänk, tänk, tänk... Åh, den här får mig att tänka på Elias <3 ):
Everything'll be allright- Joshua Radin

Leave a comment
By: amanda

helt underbart att du kan blogga på resan! jag är så himla nyfiken på hur ni har det :) ska bli så kul att träffa er snart!

2011-09-11 @ 21:11:52
URL: http://aal.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0