Om du undrar varför vi aldrig stöter på varann, för när jag ser dig min vän, då kommer allt tillbaks igen

Packapackapacka. Imorgonbitti, klockan alldelesförtidigt, bär det av mot Kina. Eller ja, efter några mellanlandningar i Stockholm och Frankfurt. Laddar iPoden full med ny, bra musik och proppar ner säkert alldelesförmycket kläder i min alldelesförtrånga resväska. Som vanligt. Misstänker starkt att jag kommer vakna inatt och inse att jag glömt något viktigt. Som vanligt.
Nu är Elias här, ska spendera sista kvällen i Umeå på en vecka med honom, familjen och Idol. Myspys.
Rubriklåt (jag har haft den här som rubriklåt fler än en gång. Men vad gör det, när texten är så fin? Har ni förresten hört Säkerts engelska version av hennes senaste album? Den är också fin.):
Köttet är svagt- Säkert!

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0