You're the memory now that lives across the world, while the wind howls low and try to steal my hours





Jag tycker om Converse. Samtidigt som jag hatar att alla har dom nuförtiden. Jag kommer fortfarande ihåg hur jag fick mina första i 6:an och gick genom korridorerna. Kände mig coolast i världen. Jag var den enda i hela 6:an som hade såna skor. Ville aldrig ta av mig dom. Sen var jag tvungen till det ändå. Vi hade skoförbud. Skittöntigt. Jag förde krig mot detta. Jag förlorade. Jag började högstadiet, fick ha skor hela dagarna. Livet blev bättre.

Btw, Anonyma fina kommentarer är omoget. Ni vet att jag blir SÅHÄR nyfiken.

Rubriklåt (Mycket spännande och fräsigt band, började lyssna lite mer på det nu ikväll. Me like.):
Hooves- Bowerbird


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0