Thirty five people couldn't count on two hands the amount of times you've made me stop, stop and think why are you being such a dickhead for?

Stirra ut i rymden, kan man fånga stjärnor med ögonen? Trött i vågor. Spegel, spegel, på väggen där, säg mig vem vackrast i landet är och saknar man inte ibland att springa runt, runt utan att fundera fast när jag ser på barnen kan jag inte sakna det. För nog var det kanske ändå som jag drömde en gång, om än så mycket mer komplicerat. Vissa saker kanske bara borde få rinna ut i sanden, men det är hjälplösheten som håller mig vaken. Vad gör man när orden inte räcker längre och hur fångar man rök mellan händerna?
-
Förresten, se I love you Phillip Morris, bra film. Bra, bra. Och det är fränt att fälla tårar till filmer även om man aldrig gör det annars. Sådeså.  Bra också med vänner som är grannar som gör ens onsdagskvällar lite roligare.
-
Rubriklåt:
Dickhead- Kate Nash

Leave a comment
By: ludvig

Kan man bo i en stad där det är fint och varmt och de säljer mat för sex kronor så finns det inget behov av att vara i Umeå asså.

2012-04-19 @ 16:57:13
URL: http://apelsinmord.blogg.se/
By: Rasmus

Du är ganska så pretty du.

2012-04-19 @ 23:24:06



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0