Kalendern visar måndag men vi lever lördagkväll

Godkväll på er, bush-befolkning! En upp och ner-helg utan dess like, på både gott och ont. Fantastiska vänner har jag åtminstone funnit här, som finns där i vått och torrt. Tur är väl det när allt inte går som det borde! Men inget ont som inte för något gott med sig och trots vissa missöden och svarta rutor är det fel att påstå att jag haft tråkigt.
-
Och veckan fick en helt ok start med cirkus 27 plusgrader, stekande sol, håltimmar, tappanyaki till middag med Johanna på stan och världens finaste hund som fick bli min för en kväll. (Jag tänker nog aldrig lämna tillbaka henne...)
-
Rubriklåt (En nykomling med Håkan-koncept):
Kyss mig- Axel Algmark

Leave a comment
By: Mormor Monika

Emma! Jag är helt såld på en australiensare som spelar gitarr som en gud. Joe Robinson, snart 21 år och världsartist, hörde honom i Malmö i lördags kväll. Kolla på Google! Vi ses snart, längtar!

Mormor

2012-04-25 @ 11:58:23



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0