Och i mitt land får man inte vara förmer, det här är Sverige, snälla gråt när ingen ser

 
Spenderade min fredagskväll/natt (och dag med för den delen, partylivet) i mitt rum med en teckning som aldrig ville bli klar. Ett tips till otåliga tecknare; Rita aldrig folk med mycket hår! Iphone-kvalla på bilden, I know you love it. Om ni inte redan gissat det, så har jag blivit en sucker för serien New girl, med Zooey Deschanel i huvudrollen. Så grym tjej (och serie) på alla sätt! Där har ni ett kvalitativt sätt att spendera sommarlovsnätterna på. 
-
Det regnar ute, förresten. Hindrade ej mig och Siri från att vandra runt på stan, "unna" oss gofika på Station och köpa snyggjävlajeansjacka till mig från Tshirt-stores vintage-kollektion. Så fett. Livet blev lite bättre efter det, konsumera mera osv. 
-
Rubriklåt (Serri varför är jag inte i Sundsvall och ser Kent denna helg för? Skjut mig.) : 
Det finns inga ord- Kent
 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0