Everytime she closed her eyes

 
Hjälp. Hittade min gamla youtube-kanal igårkväll. Bland många mindre stolta stunder i livet fångade på rörlig film hittade jag även något jag klippte ihop när jag var i Thailand i början på detta år. Som alltid när man ser saker man gjort förr ser man hundra saker man kunde gjort bättre nu, men nostalgi, nostalgi, nostalgi. Tänk vad lite jag visste då, när jag satt på en vit strand med för många väskor och bara kunde förställa mig hur livet på andra sidan jorden skulle bli. 
-
Dessa december-mornar har det varit lättare än på länge att stiga upp om mornarna. Frukost i sängen framför en julkalender de allra flesta i min generation har en stark koppling till och snöflingor som faller tätt utanför fönstret. Jag klagar ej. 
-
Rubriklåt: 
Paradise- Coldplay
 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0