Hårt mot hårt mot ensamheten

 
 
 

 
Alltså hah. Tog fram kameran som en kreativ ursäkt för att slippa undan lite måsten, och tänkte "Nu ska jag fota ur lite olika vinkar så det blir litte kult för en gångs skull". Synd bara att alla bilderna blev ur exakt samma vinkel ändå, mer eller mindre. Esteten, va.
-
Trorf för övrigt aldrig jag varit så konstant stressad över skolarbete som jag är i dessa dagar. Har aldrig heller varit så ambitiös som nu. Eller så pressad. Anstränger mig till max, och pluggar från att jag vaknar tills jag stupar i säng. Det enda jag saknar är lite motivation, eller kanske bara lite intresse för det jag tvingar in i hjärnbarken. Om bara inte dessa cyberrymdiska distraktioner fanns skulle det kanske gå ännu bättre. 
-
Rubriklåt: 
Ensamheten - Kent

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0