I was not really sure enough how to feel, I pretend like you're not real

 
 
 
 
Woopwoop. Torsdag och blå himmel ute. Gårkvällen bjöd på en massa fint folk i mitt hus (varav vissa höll sig på fel sida kameralinsen), spontan pizzabakning och en hel del skratt. En fett trevlig kväll som hann bli både natt och morgon innan den var över, och precis såhär vill jag att resten av mitt lov också ska bli. Älska lov!!!!!
-
Idag ska jag spendera lite tid med lillebror, kläder ska inhandlas och The hobbit ska äntligen bli sedd. Det blir kult. 
-
Rubriklåt: 
What's the point - Johnossi

Leave a comment
By: Kocki

Hej allihopa! Jag är sjukt bra på att fånga de sk. *ögonblicken*. följ gärna min fotoblogg www.sanningsdan.blogg.se

Svar: Haha, alltså kärlek till dig!
somekindofpeace.blogg.se

2012-12-27 @ 15:35:04



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0