Och du står där och vet inte hur man gör

 
 
 
 
Började bläddra igenom mina bildmappar och ba "Nu ska jag hitta gamla bilder på tema". Valde tema Djur och hittade tre bilder. Alltså tre. Jag har miljarder med bildmappar på denna dator, kan ju tilläggas. Hur som helst, fåglarna fotade jag nedanför Eiffeltornet när jag var i Paris förra hösten, och ödlehelvetet landade på mitt huvud när jag satt och tog igen mig i skuggan av ett träd på en Thailändsk strand. Det senare var en ytterst obehaglig upplevelse. 
-
Eftersom att hela mänskligheten tycks ha begravt sig under skolböckerna denna Lucia-kväll ökar min lust till att göra något drastiskt och spontant ännu mer. Dålig kombination. Har ett obehagligt lugn i mig gällande morgondagens prov som jag vet endast är en försvarsmekanism som sätts in för lugna nerverna som borde vara och dansa uppe på hustaken just nu. Hör av dig om du vill dansa tillsammans med dem, och mig, ikväll. Dansdansdans, imorgon är det fredag. 
-
OCH HALLÅ, fråga på; HÄR NU, känner mig ju: lame annars.
-
Rubriklåt: 
Vintern dör - Jacob Hellman

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0