Såhär nära får ingen vara

 
 
Söndagshej. De fina helgdagarna bara lastas på varandra i en härlig röra av förlorad tidsuppfattning, verketdans, nattbastu, kakbak, högläsning, fuldans, fantastiskt umgänge, trappsnubbel och så mycket mer därtill. Lite bilder från gårkvällen/natten på grubbe, har faktiskt alldeles nyss kämpat mig hem därifrån genom oplogade vägar ihop med en fastfrusen cykel. Trött men glad, och snart är det banne mig lov och då kan väl alla dygn få bli såhär? 
-
Nu ska jag väcka mitt slutkörda medvetande med koffein och försöka lära mig något inför de fyra stundande proven vardagen väntar mig. Ikväll Julmys med UCUR på hamnis och kom bara, Umefolk, för det kommer bli: Mysigt. 
-
Rubriklåt: 
Dansa med mig - Linnea Henriksson

Leave a comment
By: asdfghjkl

alltså andra bilden...

Svar: Haha den var så fruktansvärt rolig, kunde ej låta bli...
somekindofpeace.blogg.se

2012-12-16 @ 14:55:15
URL: http://triangelformad.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0