We're just shadows in the alley

 
Jaha. Sitter på exakt samma stol som igår (när dessa bilder togs), ser på exakt samma människor som går förbi, läser exakt samma böcker, får exakt lika ont i huvudet. Om en vecka är det över, då har jag gjort bort alla helvetesprov. Sex prov på tre dagar är ju ej vad man är van vid efter tio år av svenskt skolsystem. Klagan.
-
Broder Daniel i högtalarna så jag får känna mig äkta djup när jag sitter och stirrar ut genom rutan med en ångestfylld blick och en ständigt frustrerad hand genom en allt rufsigare frisyr. Ge mig lite tid, någon, jag vill ha tid för allt, och jag vill ha allt nu. Mest av allt vill jag ha tid för ett spontanbesök från vemsomhelst och tid att bjuda på kaffe. 
-
Rubriklåt: 
Shoreline - Broder Daniel

Leave a comment
By: julia

Snyggo!!

Svar: Åhmen tack, vad glad jag blir!
somekindofpeace.blogg.se

2012-12-13 @ 22:13:48
URL: http://byjulia.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0