A thousand miles seems pretty far but they've got planes and trains and cars, I'd walk to you if I had no other way

Uppskurna fotsulor och det tycks som om alla djur på den här ön dras till mig. Idag kakerlackor och myror. Min lugg envisas med att hänga i ansiktet och kanske klipper jag den trots allt. Det är lustigt hur man kan befinna sig på andra sidan jorden och ändå pratar säkert 50 procent av folket svenska här. Vakta din tunga nu.
-
Njuter av strandlivet så mycket jag kan. Tror att jag redan glömt bort allt vad snöstorm heter. Det gör mig inget att slippa nu.
-
Rubriklåt:
Hey there Delilah- Plain white T's

Leave a comment
By: A

nästan anonym kommentar: snygg osv

2012-01-21 @ 11:44:47
By: Amelia

Hultsfred!

2012-01-21 @ 14:01:51
URL: http://davis-amelia.blogspot.com



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0