Let's dance to joy division and celebrate the irony, Everything is going wrong but we're so happy

Fint sandbygge någon gjort. Kärlek åt sandbyggaren.
-
Just nu, ta igen mig med bananpannkaka som jag delar med mor min. Sjukt god, mot alla odds. Ta igen mig från vad? Från massage. Ny erfarenhet. En timmes helkroppsmassage och jag är väldigt oljig nu. Som en slajmboll, känner jag mig faktiskt. Eller som en väldigt mör köttbit. Synd bara att jag i vissa sammanhang är den mest kittliga personen på planeten jorden. Brast ut i diverse omotiverade skrattanfall där jag låg och kände mig naken. Annars: Sjukt trevligt.
-
Rubriklåt (Den här låten fick mig att bli kär i det här bandet för flera år sedan nu.):
Let's dance to Joy division- The Wombats

Leave a comment
By: Rebecka

finpolerat osv

2012-01-23 @ 12:57:16
URL: http://rerebecka.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0