Say something awful, as if fucking the world is your right

Igår var det alla andras sista lovdag och jag hjälpte till att göra den snöig. Skrana nedför snökanonernas verk och för mycket varm choklad om det ens går. Glada miner och fint folk. Gick till mariehem i snöiga flätor och den stadsdel som brukade vara ett frågetecken trivs jag bättre på nu än jag borde. Tagit mig hem till slut men ändå inte riktigt, för nu är hemma fullt med nya ansikten jag inte sett än. Bor hellre borta än nästan-hemma och jag skulle kunna bo i den där blicken klyschigt länge nu.
-
Laga mat i nya kök med bra musik och natten är min nu för dagen tog visst sömnen över. Varför skriva så folk förstår när man kan kasta upp orden högt i luften och se hur de trillar ner som snön från trädet vars grenar jag drog i? Fortsätt gå och det där fönstret spelar inte längre någon roll för mig och dagen de sa skulle komma är visst här till slut.
-
Rubriklåt:
Family- Noah Gundersen

Leave a comment
By: Jess

Jag förstår ju igen! Underbart! Älska livet, men dig mer sockertopp!

2012-01-11 @ 17:52:18



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0