But I've been told I was born to endure this kind of weather

-
Jag hjärtar dig, var det aldrig nån som sa.
-
Måndag och regnet öser ned. Mer regn ska falla, för nu lever vi under tropiska förhållanden och veckorna ser mörka ut framöver. Meningslösa, tomma skoldagar och revoutinära moppe-turer. Sicksacka mellan bilarna och oroa dig inte. Mina drömmar är så påtagliga att jag knappt kan skilja verklighet från dröm längre, och tröttheten som aldrig hann ikapp igår slog mig nästan medvetslös idag. Nu, en film för alla som är som jag och för lite måsten. Rumors has it now, svarade jag och önskade att det inte var sant.
-
Och så var det plötsligt mindre än två veckor kvar.
-
Rubriklåt:
Emmylou- First Aid Kit

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0