I'm surviving this for sure

Alltså, lyckan när man är lite sjuk, hemma och uttråkad, och inser att man kan tanka ner Mammas Nya Kille på itunes: Gratis. Liv1!
-
-
Annars då? Jodå, gjorde nyss en magiskt god smoothie, men som alltid med smoothies tar de slut långt innan de borde. Ligger på min säng och känner mig fett mycket som Carrie Bradshaw när jag skriver på laptopen, kanske ska börja avsluta varje mening med en fråga? Låter tankarna vandra kring värdsliga saker som packning, för imorgon (imorgon, imorgoon) beger jag mig ju typ hit:
-
-
Fast förhoppningsvis (och troligtvis), med finare väder. As we speak, är det faktiskt nästan blå himmel och cirkus 34 grader utanför fönstret, vilket inte är drömförhållanden när man har feber men det är ju att föredra i livet för övrigt! Åh, juste, med alla balbilder som landat på facebook det senaste dygnet är jag mer än taggad på nästkommaande helg kan jag lova.
-
Rubriklåt (Alltså, no kiddin', bästa TV-serien SVT nånsin sänt. Nostalgi och kärlek.) :
To win my love- Anna Maria Espinosa

Leave a comment
By: Mormor Monika

Krya på dig Emma! Låter som om livet i Ningbo vore värt att satsa mera tid på. Här är det superlugnt, +15C, molnigt, mygg och knott i skogen och absolut inget superhäftigt frånsett festen för ca 450 personer som vi var bjudna på. Kolla Helenas vanliga mejl!

2012-06-07 @ 10:35:29



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0