Jag har äntligen tagit mig in i en annan värld

En bildmapp med flera hundra bilder och beslutsångest. Men dessa skvallrar väl ändå helt okej mycket om vilken fin helg jag haft, och inte minst vilka snygga vänner jag har! På ett vandrarhem som tog 60 kronor natten och gav oss ett rum där det redan bodde tre hyggliga killar, från tre olika platser i världen; Australien, Kanada och Asien. En massa mat, sena nätter och shoppingkassar som väger mer än mig, nya människor och gammalt skvaller, stulna plånböcker (thaaat son of a..), konstant 800 grader och fler skratt än på länge. Aldrig kan man sammanfatta och folk förvirras ständigt av google translate och nog kan jag väl förstå att jag sällan är logisk i mina snubblande försök att få ner allt på ingenting.
-
Snart helg igen, va.
-
Rubriklåt (Åh, hur denna låt beskriver allt så mycket bättre än jag. ):
Du är allt jag vill ha- Jacob Hellman

Leave a comment
By: elin

svar: hahaha ja, det är ju helt skadat haha!!! snygga bilder förresten!!

2012-06-11 @ 18:35:10
URL: http://anotherwesternvampire.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0