Ibland önskar jag att du inte såg ut som du gör

Torsdag med mor och bror i Shanghai. Rätt bra sätt att undvika skolan på, om ni frågar mig. Subway, shopping, Starbucks, storstadspuls och Ikea. Jackan över armen och kameran runt halsen. Vår i luften och kassar i handen, ny musik i hörlurarna och godaste lunchen på länge. Imorgon är det fredag igen och tiden springer snabbare än benen.
-
Vaken på natten och sover på dagen, var det. Men med Jakob Hellström i lurarna finns det inte mycket som rör mig i ryggen. Tack far, jag vet inte hur jag nånsin kunde leva utan spotify premium. Nu slipper vi tystnad och sönderspelade skivor för en stund.
-
Rubriklåt :
Vara vänner- Jakob Hellman

Leave a comment
By: amanda

vilka härliga bilder! helt ofattbart att ni kan åka till Shanghai över dagen, bara sådär..

jag saknar er :)

2012-03-22 @ 19:41:45
URL: http://aal.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0