I'm reaching out for someone I can't reach no more, it feels like my heart is nailed to the floor

Söndagkväll och kroppen värker efter tre springturer på fyra dagar. Rivstart är enda sättet och säkert lägger jag av innan jag börjat men man kan ju alltid hoppas på förändring. Förvirring råder på alla håll och kanter och nya möjligheter tycks tränga sig på under golvlisterna och sakta krypa in under skinnet. Jag sa ju att jag inte kan planera för framtiden.
-
Rubriklåt (Hah, vem är det nu som lyssnar på dansk musik va?):
Microscope- Mads Langer

Leave a comment
By: gissa

Kul att du inte ville lyssna på Mads när jag satte på The River Has Run Wild :((((((((((( för typ en halv evighet sedan

2012-04-18 @ 12:37:14
URL: http://thisispatrick.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0