This is looking like a contest of who can act like they care less, but I liked it better when you were on my side

Hejhejhallå omvärlden. Jag tror att jag glömmer bort ibland. Fota har jag visst inte heller tid med, annat än helgetid. Men ett blogginlägg utan bild är väl inget blogginlägg och dessa bilder, gah. Gah, så bra. Vill rita så. För alltid.
-
Det går så fort nu. Tiden rinner mellan fingrarna trots att visarna knappt rör på sig. 8-16 är en evig nedräkning, men sedan är det kväll igen. Jag blev för bra på att leva nu, tappar greppet om det jag brukade stå stadigt på. Jag glömmer aldrig men det kanske är för fullt, bara. Så ha tålamod, en dag är jag där igen.
-
Rubriklåt (Seriöst, skaffa spotify, kvinna. Det går för långt nu. Men jag står åtminstone för mina svaga punkter i livet.):
The story of us- Taylor Swift

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0