Hands in the air like the waves of the sea, walls drip with sweat and we move to the beat

Rastlös och galen. Mina fötter vill dansa igen, ja, make me dance, I want to surrender,  och varför är det bara tisdagskväll? Mina ögon vill resa, resa långt, se något nytt, stå på en flygplats med pirr i magen igen. Avundsjuk på allt, vet inte hur man uppskattar till max men njuter av ljumma vindar på den absurt stora balkongen. Här idag, borta imorgon, och kan det bara bli helg nu?
-
Jag vill känna pulsen höjas i takt med basen, jag vill dansa tills fötterna blöder och någon måste fånga mig, jag vill ha den välkända kicken av dörrar som öppnas var jag än går, stolar som dras ut, jag vill känna mig oslagbar, skratta bort den mörka natten och glömma allt. Fånga främlingars ögon och I rather dance with you than talk to you, sjunga med i alla låtar och haaaaaave you met me? Och bara helgerna kan ge mig det nu.
-
Rubriklåt:
After dark- The count and sinden

Leave a comment
By: Mamsen

Du skulle gilla Chicago gumman! Ingen mygg, soligt men inte dödshett, miljarder klädaffärer och muffins vart man än vänder sig....kram, vi ses snart!

2012-05-22 @ 23:16:08



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0