I almost believe that the pictures are all I can feel



Nykomlingar.
Jag har ju inte så mycket annat för mig, i dessa dagar, så nått kan man ju försöka lära sig. Bläddrar runt på diverse storbloggar och känner att jag gärna skulle byta liv med Let's say Angelica Blick i dessa dagar. Jäklar vilket liv hon lever! En dag, säger jag bara, då ska jag också glida runt på stora filmfestivaler bland kändisar i snygga skor och få betalt för det. En dag.
-
Dagen har badat i sol och höga temperaturer, och snart ska nog det synas även på min albinohud! Det är min plan, åtminstone. Spenderar kvällen inomhus med film och måndagstrött skalle, och stirrar längtansfullt på den turkosa skönheten som hänger på dörren. Ett par veckor bort bara, så ska den få komma ut och röra på sig! Berättar mer om dessa planer när det närmar sig. Älska att ha massor av kul att se fram emot osv.
-
Rubriklåt:
Pictures of you- The Cure

Leave a comment
By: JJ

Alltså min sköna böna, du är ju äckligt duktig!

2012-05-28 @ 17:03:07
By: Mormor Monika

Emma! Du har talang för att teckna, skriva och fota. Minns du tecknarkursboken du fick i Göteborg? Här har vi pustat i +28-30C och jag har bara myst ute i torpet bland kor, kalvar och syrendoft. Vräkt en geting som tänkte bygga bo på dasset!Jetsetlivet lockar inte just nu. Kram!

2012-05-28 @ 17:11:07



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0