Men nu är jag rädd att jag är likadan

Party-animals utan dess like, vi håller oss till mobilernas blå blixtar och the party don't start 'till I walk in. Helg igen och jag och Johanna tog staden med storm i fredagsnatten, trots alla missöden som ledde oss dit. Torka tårarna, allt får bli erfarenhet, intalar man sig när man är vilse med en taximan på en öde byggnadsplats. En vän är en vän hur taskigt livet än gått och ingen trodde väl att det gick så bra att baka chokladbollar halv tre på natten. Så trött, så trött, men ikväll kör vi igen, och jag låter tankarna kretsa runt ytligheter för det blir lättast så ...But what should I wear?
-
Rubriklåt (SKJUT MIG, så bra Markus senaste platta är. Alltså SÅ bra.):
Hemma börjar nästa dag- Markus Krunegård

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0