Take the fire from my belly and the beat from my heart, still I wont let go

Tisdag nu. Anledningar att vara på strålande humör:

1.Mitt rum ser inte ut som det gjorde i söndags:

2. Jag gjorde mitt sista prov/exams idag, vilket innebär F-R-E-E-D-O-M tills i Augusti. Eller något sånt. Kanske inte riktigt, men ingen skolpress, dör jag nu så är det av vanlig uttråkning så det är ju rätt chill osv.

3. Hemma tidigare än vanligt från skolan.

4. Engelskan gick ba så jäkla BRA!
.
Ska banne mig fira detta. Japp, nu ska det firas. Fira = Baka, men det vet väl alla tonåringar redan. Swag out.
.
Rubriklåt:
Hurts like heaven- Coldplay

Leave a comment
By: amanda

fira=baka, i like that!

2012-05-15 @ 19:09:06
URL: http://aal.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0