Bright in my northern sky

 
 
 
 
Helg och ledighet. Fantastiskt trevlig kväll igår, hemmafest och dans och fina typer i mitt hus och överallt. Musik av alla sorter och somna med en vän, en film och en chokladkaka i sängen då det nästan blivit ljust igen. Pannkaksbrunch imorse och bättre finns ju nästan inte, städa är roligare när man är två och just idag har höstmörkret knappt bekommit mig. 
-
Pysslat och lekt med både bloggdesign och fotoalbum idag, varit själv men inte särskilt ensam, ganska mysigt och ingen stress. Ett hus för mig själv och massor av te, bara. 
-
Nu måste jag skynda mig iväg, middag och mys väntar med vänner i ett hus inte allt för långt borta från mitt eget och nog är det skönt att slippa passa några busstider. 
-
Rubriklåt: 
Northern sky - Nick Drake

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0