Colours and promises

 
 
 
 
 
Införskaffade ett par nagellack när jag var över till Kina senast, det är så galet billigt där att ni aldrig kan ana, och igårkväll prövade jag det där med fransk manikyr. Rätt pilligt och svårt utan mallar och erfarenhet, men helt okej blev det väl ändå. Högerhanden var lättast förstås, för en vänsterhänt flicka som jag. Det är lustigt det där, hur folk alltid reagerar på det, helst fler än en gång. "Är du vänsterhänt?!" utbrister de, med en fascinerad eller kanske mest förvånad ton, som om det vore något sensationellt. Nästan som om det vore min egen förtjänst och inte något medfött. "Ja", konstaterar jag alltid till svar, och så tittar vi tillsammans på min vänstra hand en stund. Jafan, det är jag ju. Vad kul för mig. 
-
Rubriklåt: 
A Thousand Years - Christina Perri

Leave a comment
By: Lama

Really nice! Much better than those harsh straight lines, this rounded french mani is cuteee

Svar: Thank you, I prefer this rounded type too!
somekindofpeace.blogg.se

2012-12-02 @ 00:30:49
URL: http://theundersized.blogspot.co.uk/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0