För allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va

 
Lite blandat från de senaste instagram-veckorna. Instagram börjar långsamt förvandlas till ett överfullt, sönderspammat, pressat forum för bekräftelsehoror och drägg. Det är tråkigt. Annars ligger det ju ett visst intresse i att följa folks vardag i bildform på det allra simplaste vis. Men nu, nu vet jag inte. Och ändå lär man väl fortsätta, fortsätta tills något annat dyker upp. Så var det med mänskligt fokus och tålamod. 
-
Nu ska jag packelipacka för helgens Stockholmstripp. Woopawoopa, säger jag bara, woopawoopa! 
-
Rubriklåt: 
Klubbland - Håkan Hellström

Leave a comment
By: amanda

förra inlägget funderade jag över vad du skulle hitta på för nåt i helgen som skulle vara så bra... nu minns jag!
välkomna :)!

2012-11-08 @ 20:32:37



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0