It is the worst combination of addiction


 
Woopa woopa, fellas! Idag fredag och feberfri, och plötsligt leker livet igen. Spenderade förmiddagen på min numera formal school för att träffa alla klasskompisar och titta på när lillebror och resten av skolan tävlade i olika sporter. Det var Sports day idag, men jag höll mig på säkert avstånd och gömde mig bakom kameran. 
-
Resten av dagen har jag varit och utforskat ett klassiskt kinesiskt tempel tillsammans med delar av familjen, ett sånt där med  livs levande munkar och tusentals Buddah-figurer i alla hörn. Fascinerad. Bilder, ja i tusentals, men nu börjar ju kvällen närma sig med allt vad det innebär en fredag som denna. 
-
Rubriklåt (Herregud, om en vecka åker jag till Stockholm för att bland annat se detta live, dör): 
High drama - Laakso

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0