Innan det går för långt, nu är jag desperat, jag vill ju se till att göra något bättre av den korta tid som vi har på denna planet

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL KLIPPET.
 
Nu måste jag faktiskt bli lite politisk av mig här på bloggen. Idag sprids ett klipp fort som vinden på internet som Expressen lagt upp, en filmsekvens från två år tillbaka där, ja, Sverigedemokraternas värsta sidor står i klart solljus. Erik Almqvist, en högt uppsatt SD-politiker, ett par kollegor, en mobiltelefon och oskyldiga medmänniskor, och plötsligt var det ingen poäng att ljuga längre. Jag hoppas VERKLIGEN att SD hamnar i skiten ordentligt nu, att de går under och att hela Sverige ser dem för vad de egentligen är. Att de i nuläget är vårt lands tredje största parti är fan bortom alla gränser. Senare idag publicerades detta och det lutar ju åt rätt håll om inte annat. Såna som Almqvist borde spärras in. 
 
 
Blev glad i magen i söndags när Markus Krunegård mitt under "Korallreven & vintergatan" skriker ut att "Mänsklig värme är botemedlet mot att SD just nu är Sveriges trejde största politiska parti!!", hela publiken hamnade i extas kan jag lova er. Bra Krunegård, hoppas fler tar efter dig så vi kan få ett slut på detta sjuka nån gång! Taggar nästa val, då får jag också rösta. 
-
Rubriklåt: 
The botten is nådd - Timbuktu
 

Leave a comment
By: Mormor Monika

Emma!
De historietomma och svaga lockas av osanna argument för att tracka utan urskiljning hela grupper av människor. Trist att folk går på myterna!
Kram från mig som har många vänner från krigsdrabbade områden.

2012-11-16 @ 10:12:23



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0