The past that was tangled will unwrap and shed

 
 
 
 
Tar bilder av mig själv med en fin skylt och tänker att jag måste göra något åt det där håret snart. För en gångs skull gjorde jag bort allt plugg innan middagen så ikväll är jag... Fri. Blir lite ställd, vad gör man när man inte måste göra något? Det slutar i apati och facebook och mandariner och vifta på tårna. Hittar åtminstone en hel del fin musik, en kväll som denna, och tänker att jag kanske till och med är produktiv nog att se filmatriseringen på någon av alla böcker jag läst i höst. Om jag orkar. 
-
Rubriklåt: 
Cover your tracks - A boy and his Kite

Leave a comment
By: Celina

Men ditt hår som är sådär underbart fluffigt och halvlångt(halvkort?) och åh. Jag vill också ha det så. Fint.

Svar: Haha tack Celina! Det är mer färgen jag är tveksam över, den är cirka alla färger på samma gång.. Need help.
somekindofpeace.blogg.se

2012-11-26 @ 20:29:57
By: Celina

Hmm... Du kan ju dra en toning över det som är litet mörkare, antingen med röda reflexer i om du känner dig edgy eller utan rött för att bara få det lite snövit-ish. För jag tycker du passar himla bra i mörkt hår, och väldigt bra i precis den där färgen du har nu också. Trots att den är rainbow-lishious, hoho.

Svar: Tack för tipsen darling, ska fundera mer på detta! Just nu är mitt hår så gal1 slitet att jag inte vet om det orkar något alls men i framtiden säg!
somekindofpeace.blogg.se

2012-11-26 @ 21:12:54
By: Mammis

Fin-Emma!

2012-11-27 @ 08:56:43



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0